The definition of Landscape is: “view of natural scenery.” Does this then exclude any man-made structures, i.e. bridges, barns, buildings, houses, etc? Where does one draw the line? Many landscapes include a fence. If a fence is allowed, why not permit a barn? What about people? What percentage of a painting can a structure or people occupy before the painting is no longer considered a landscape? These are questions I honestly have never cared about. To landscape purists who believe anything non-organic has no place in a landscape, I apologize for luring you into reading this post by utilizing “landscape” in my tags.
While driving through Italy’s Val D’Orcia region, I spied this cart overflowing with flowers, the colors of which mirrored the explosive sunset. Or was it the other way around? Hmmm… Since I’ve included a cart and a barn, is it a landscape or a painting of a cart and barn?
The original 16″x20″ acrylic painting is available for sale on my art website : http://www.pamelaallegretto-franz.com
Quality giclee prints from greeting card size to poster size are available on: http://pamela-allegretto.fineartamerica.com
La definizione di una paesaggistica è: “La veduta del paesaggio naturale.” Esclude dunque le costruzioni artificiale, per esampio: i ponti, le stalle, gli edifici, le case, ecc.? Dove si finire? Tanti paesaggistiche includono uno steccato. Se si permette uno steccato, come mai non si permette una stalla? E la gente? Quale percento d’un quadro si può avere della gente o gli edifici primo che non è ancora una paesaggistica? Queste sono le domande che non ho mai pensato. Per le paesaggistiche puriste che credono non ci sta la posta per qualcosa che non è organica in una paesaggistica, mi dispiace che vi ho attirato a questo posto.
Nel regione di Val D’Orcia, ho visto questa scena dove il tramonte si specchia nei fiori. Oppure, i fiori si specchiano ne tramonte? Hmmm… Qui ho dipinto anche un carretto e una stalla. Dunque, è una paesaggistica, oppure un quadro d’un carretto e una stalla?
Si puo` comprare l’originale di acrilico sul mio soti d’arte: http://www.pamelaallegretto-franz.com Opurre, so puo` comprarne delle stampe di giclee qui: http://pamela-allegretto.fineartamerica.com
You must be logged in to post a comment.